torsdag 2. juni 2011

Første onsdag uten playgroup = en heldags playdate!

Hei!

Glad jeg gjorde deg stolt mamsi=) Kanskje jeg skal starte noe SPCA! Victoria kattereddern!=D Eller Victoria Dyrekjær! =D

I dag har det hvert en heldags playdate med Nicholas og Dexter! Det er så lenge siden vi har sett de så vi bestemte oss for en heldagsplaydate. Det betyr at vi napper hos de vi er hos. Og i dag var vi hos Nicholas og Dexter så da ble det nap og hele pakka der. Hadde det kjempe kos. Dagen fløy! Barna lekte og vi voksne myste! hehe=D Liker det=D=D

Når dagen var over dro vi hjem og da leka vi litt hjemme før jeg var ferdig. Har passa småtassene litt i kveld å, så jeg har hvert hjemme i kveld=) Bare kosa meg=)

I morgen blir det playdate igjen=) Så det blir kos. Drev å titta litt gjennom bilder i stad guri så store mine pjokkiser har blitt! hehe. Helt utrolig hvor mye de har vokst!=D

Nå kom trøtten pangende! hehe!

Åh, forresten, jeg sa jo at jeg gjorde noe fint her om dagen, på mandag når vi var nede i Seattle, så spiste vi på Cheescake, og jeg hadde så helt gørmye left overs så jeg gav boksen med restene mine til en hjemløs mann i Seattle. Han ble glad han=) hehe.

Nei, nå må jeg sove! God natt dere!=D=D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar