mandag 27. juni 2011

Ready for take off

Hei,

Ja dere, kan dere tru det. Nå skal jeg flytte ut. Nå har jeg hvert her ett år? Serriøst. Villt. Skjønner ikke.

Men som sagt jeg har jo hatt en knakende tid. Har ikke ord for hvordan tiden har hvert her. Som sagt, hvert full av alt! Jeg må bare le av å tenke på ting jeg har gjort!

Denne siste uka har hvert fyllt med overaskelser=) =)

Nå er jeg pakket ferdig, har to store kofferter, ca 26 kilo, en sportsbag 12 kilo, to håndbagasjer for mye kilo. Pluss at allerede en koffert er sendt hjem! Det blir ett år. Og jeg har gitt bort så mye og kasta og donert og hva har jeg ikke gjort! Guri malla!

I dag har jeg stengt min bankkonto og gjort alt jeg trenger, sagt hade til alle, og nå venter jeg på skyssen til flyplassen. Gabriela og Daniel skal kjøre meg.

Så setter jeg fart mor Los Angeles for å møte Linda og ha ferie der i en uke! Det dere, DET skal bli herlig!

Nei, nå er alt så uvirkelig at jeg slår av datan og slapper av. Får litt  boblende mage!

Jeg er nok ikke på nett før jeg kommer hjem! Men skal oppdatere når jeg kommer hjem!

Ønsker meg selv en god tur og dere der hjemme


Vi ses snart!!!=D=D=D=D=D=

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar