fredag 24. juni 2011

Fortsettelsen her fra forrige innlegg!

Hei!

Dagene spruter! Nervene hopper, kvalmere oftere og mere intenst! Altså FØLELSER dere! Godt jeg tar omeprazole, ellers hadde vel jeg og alle rundt meg ikke hvert her=)

skal vi se! Disco Cruiset var helrtåt! Dansa og kosa meg! Hadde det kjempe gøy! Når det begynte å nærme seg slutten stod vi ute på deck og titta på skylinen av Seattle. Så satte DJ'n "I'm coming home" sangen på. Jeg braste ut i gråt! hahaha! Og jeg da, som aldri griner offentlig! Gurimalla. To sekunder etterpå bytta jeg om til latter. hehe =) Hadde det så kos der!

På mandag var jeg ute med Gabriela og noen venner! Var kjempe kos. Var hjemme nesten 3 på natta! Altså veldig vellykket!

Tirsdag var det siste playgroup, sa hade til Dede, og alle barna på tirsdagsgruppa. Gutta fikk et nydelig bad på ettermiddagen. På kvelden dro jeg til Gabriela fordi det var så fint vær og vi gikk en lang digg gåtur!

På onsdag var det goodbye playdate på morgenen hos sabrina. Vi hadde alle med noe godt og det var så koselig. Barna lekte og koste seg. Rett og slett veldig vellykket!

På kvelden var det min goodbyefest.... På Mukilteo beach, med bonfire og alt. Hadde det evig bra. Skratta å lo. Jeg hadde konkuranse med Gabrielas kjæreste om at det var om å gjøre å få flest druer i munn. Jeg fikk 25 også bgynte jeg å gapskratte! Fint! Han fikk 29.... haha:D Vakke så svær i kjeften likkavæl da!
Vi hadde det rett og slett ille bra! Me andre ord!

I dag var det siste playdaten hos virgil og Montgomery. De lekte så fint i dag. Fikk en stor stor klem før vi dro hjem. Pat var her så hu laga lunsj til gutta, snakka litt med henne før jeg gikk opp og rydda litt, tok på meg treningstøy og gikk ut å løp meg en tur! Så herlig. Men dere, nå tar følelsene helt av her. Måtte stoppe ett par ganger, for å si det rett utt dette er vanskeligere enn jeg trudde, jeg holdte på å kaste opp. Skjønner ikke. Trudde ikke det skulle bli så vanskelig men tydeligvis. Ikke misforstå. Det skal bli så deilig å komme hjem men jeg har hvert her ett år! Knytta meg til så mange herlige mennesker! Så nå graver jeg og gruvler om å bare akseptere at nå er denne fasen i mitt liv over, noen kommer jeg til å holde kontakten med andre ikke. Men det er vanskelig!
Etter løpinga tok jeg en dusj, fikk vekk all bållukta. Skifta og pakka, tok meg en tur for å fikse noe men hadde ikke penger nok så dro hjem og pakka mer. Nesten ferdig da. Så det er jo bra=)

Ble et veldig kort sammendrag her men har ikke tid. Har ikke tid til noe føler jeg! hehe =D

Men til mandag ser jeg Linda min! Og jeg gleder meg SÅ mye! Har ikke ord!

Nå skal jeg ordne noen bilder!
Men vi snakkes kanskje i morgen!

Stooor klem! Ha en nydelig dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar