fredag 3. juni 2011

Another playdate day!=D

Hey!

Ikke hele dagen da, bare halve men med fem barn!

Var stuptrøtt når klokka ringte i dag, blæh, haha, føltes ut som om jeg sov under senga! Men jeg lå oppå madrassen som prinsessa på erta =P Slang på meg klær, i dag var det helt Washington Outfit! Washington sokker, joggebukse og t skjorte!=D hoho. Så det var nice. Så spratt jeg ned, spiste frokost, gjett hva (Special K) og forberedte for at gutta skulle våkne så gikk jeg å henta de, satt de som rutina vår er på potta, de tissa fikk en cookie og leka litt. Jeg forberedte litt frokost, i dag ble det eggerøre og brød, lager eggerøre av 4 egg, også spiste de hver seg en skive! Sultne kropper=D Så ble det mer leking før det knakka på døra, da kom Nicholas, Dexter og Malin på tur, så leka de småtrolla før det dinga på og der kom Gabriela og hennes Nattie=) Så da var det fullt hus! Hadde det trivelig da, allihop. Så var det lunsjtime og da blei det litt mac&cheese og annet mys, spiste seg nydelige og  mette! Så var det hjemreise tid for barna og akkurat i det de tok på seg skoa dinga det på og da kom Pat. Så da fikk vi sagt hei der og før alle barna forsvant og gutta stupa i Granny=) Så var jeg off tidlig og det var deilig. Da skypa jeg en runde med mamsi og Jonathan. Pappa sov fordi skallebank, men kjære pappan min! Ta PILLE!!!

Så tok jeg på meg treningsklær og løp en tur, kjempe digg, men trur jeg har allergi, nesa renner og helt æsj, haha, så blei noen utblåsninger, men er aleine så bryr meg ikke, også når det hadde gått en rundt halvtime eller noe så jeg en slange og da var det slutt på moroa, pila hjem! haha. Jeg hater slanger, om de er giftige eller ei! Jeg kan gråte på flekken. haha. Men fikk trena litt da=) Det kjenns godt=D Så tok jeg meg en dusj, fiksa meg og dro til Malin, når ho var ferdig dro vi til Thai Rapsody! mmmmmmm Thai mat! Kjempe nice var det. Så ble det enda mer thai fordi vi tok pedikyr, eller de er kanskje ikke Thai, de snakker sånn anaaaaaaaaamanaiiiiiiiihhh. Så nå er tottelottene blå og blide=)

Når det var tørket dro vi til Spotted Cow og møtte jentene tok en is der også var jeg helt utslitt=) Siste dagene har jeg bare følt meg helt utslitt!. Men men. det er vel mange faktorer som spiller inn der=)

Nå sitter jeg her hjemme, fått rydda litt smått, samla litt klær jeg skal gi bort og nå hopper jeg i seng=)

Håper alt er bra i hjemlandet!

I dag for dere er det Fredag! IGJEN! Det betyr at snart blir det skypings med Linda!!! Me like!!=D

Goood NIIGHT!!!

2 kommentarer:

  1. Det er alltid like oppmuntrende å lese bloggen din, jeg blir så glad av den! Har jeg en litt dårlig dag er det bare å lese litt, og se for meg glade deg, og så er det bra igjen! Nå er det ikke lenge til skypings nei, det er så mye jeg må fortelle deg =D Ha en fantastisk helg, søta mi <3

    SvarSlett
  2. Hei på deg.Nå går det unna.Det er en måned til du kommer HJEM.Ille bra det.Nå står vi på farta til Fredrikstad.De får en uterose og en sekk hesteskitt.Det er bra for rosa det se.Og det har de sikkert aldri fått før.Snakkes på Tirsdag.klem.

    SvarSlett