onsdag 8. juni 2011

Haha, Må jo prøve alt! haha

Hey!


Neida, ikke noen flere turer i politibil, klatring i trær etter katte eller sitte på med ukjente=) Var litt mer på solid grunn i dag=D


Jada, det er faktisk to ting jeg har gjort som er litt annet. Det ene kan jeg fortelle å det andre må vente litt. Av diverse grunner=) Men den tingen jeg kan fortelle er at i dag, haha, da dro Gabriela og jeg og tok Brazilian Waxing, og hvis det har seg sånn at du ikke vet hva det er da får du enten google det eller så er det ikke noe big glipp =P haha. Men vi hadde forberedt oss på noe helt grusomt! haha. Det var ikke painfull den veien jeg trudde det ville bli. Gjorde vondt kanskje to sekunder av 20 min! Overlevbart? Ja! Billig? JA! 50 dollar! Det er helt ok! 250 kroner det! Så da kan jeg stryke det av lista mi.

Ellers i dag har vi hvert på playgroup og i ettermiddaag var det ice cream party på playgroupen og. Så det var koselig=)

Nå skal jeg kose meg med Americas got Talent!

See yah!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar