fredag 10. juni 2011

Torsdag!=D

Hei!

Japp, da var snart torsdag over å da!

I dag har vi hvert på playdate hos Virgil og Montgomery, Virgil spurte om han kunne være med meg hjem i dag. heeh. Det var jo kos=) Så Pat var her over natten så gav vi gutta lunsj også var jeg ferdig tidlig. Da tok jeg meg en kjapp joggetur, svetten sila, var ganske bra klamt i dag. Så tok jeg en dusj, skypa med folket snakker fortsatt om alt fra a til å=D Så dro jeg ut på noen erend, handla litt ting jeg skal ta med meg hjem, også dro Pat og gutta og jeg til Costco. Det er ett LAGER med masse ting. haha. Der kan du kjøpe for eksempel megasvære matvarer eller tv'r til go pris, eller alt du kan tenke deg til bra pris. Jeg skal kjøpe litt der som jeg skal ta med hjem. hehe.

Så spiste vi kina mat i dag, feira bursdagen til Marina som er i morgen. Også kake da vett=) Og i kveld dro jeg på Spotted Cow. Koselig var det.

Og det var vel kort og greit torsdagen min denne uka. Nå skal jeg ta av sminke, hoppe i pysjen og synke under dyna=)

Hiv og hoj!

Ha en fortreffelig dag godtfolk!=D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar