mandag 6. juni 2011

Malin er på vei til Sverige og jeg nyter livet!

Hei!

Linda, er så KLAR for skypings!!

HAHA. Mamma, dere rocker! Jeg skratter meg ut av rommet her!

Så dere, skal vi se!

Fredag da dro gutta og jeg til Malin og hennes pjokkiser. Leka ute og spiste lunsj ute. Det var kjempe nice altså! Sola skinte og gutta smilte. Just how we love it=)
På ettermiddagen bada jeg gutta, vaska klær og fiksa for helgen. Så når jeg var ferdig dro Malin og jeg til Greta. Og dere, været var så gull, fjella var magiske! Åååh, jeg bare elsker dette ste't!

Når vi kom til Greta hadde ho laga noe mat, pastai form med ost og nice ting i, og tsatsiki salat, og noe brø', og til dessert var det sjokoladepudding! Så så vi på to filmer, Mamma mia den ene og den andre husker jeg ikke men den var bra den og! hehe

På lørdag sov vi en liten runde ut, sola skinte som rakkern, så vi fiksa oss og laga frokost. Ogå skulle Greta sjekke hvor Henry var(hund) og han hadde kommet seg ut av gjerde, det er en liten åpning som ikke er blitt fikset så han hadde stukket av. Så Pannekakene måtte vente! Greta kjørte for å se å fikk info at en dame hadde plukket han opp og tatt ham med i en bil, ikke stjelt men ja, så litt lettelse det, men vi dro ut alle sammen og titta, kjørte rundt overalt. Men ingen hund å se, så prøvde vi å ringe sheriffen i Carnation, men ingen å få der, de jobba bare mandag til fredag, så ringte vi en hel haug andre nr, også spurte i noen folk hva de foreslo vi kunne gjøre og de sa vi kunne dra til brannstasjonen, så vi dro dit og snakka med en mann, la igjen ett telefonnummer og dro hjem, da spiste vi frokosten! Så var det egentlig ikke så mye mer vi kunne gjøre, Greta ringte sin hostmom fordi de var vekk denne helga, selvfølgelig, også sola vi oss litt, digg å få litt tanning=)

Så måtte jeg og Malin dra, vi skulle hilse på noen hu ville si hei til. Jeg har møtt de ett par ganger for kjempe lengesiden. Og dere, de huska meg, blei helt paaff jeg=) Når vi hadde hilsa på der droo vi hjemover til Malins hostparents's hus. Der var det noen flere venner og vi spiste litt pizza og hadde det hyggelig. Så når vi var ferdige der dro vi til gabriela, der var det noen av de i den yngre garden som grilla, så vi hadde det kos der og=) Lagde smoores og kosa oss=) Så blei det mørkt og vi måtte dra hjem o pakke! Kom hjem, dusja og gjorde oss klare for morgendagen.!

I dag sto vi opp litt før 8, spiste frokost, pakka, gjorde oss i ordning og dro til Katie og Joel og malins pjokker, slapp av henne der så hu kunne få være der litt, så dro jeg til Towncenter og kjøpte en doughnut og Jamba Juice til Malin og meg som vi skulle ha på vei sørover. Henta Malin og dro mot southcenter Mall, der fikk vi gjort noen erend og chilla litt før vi kjørte til flypplassen, Slappa v henne på flyplassen ikke like tårevått som forrige farvell, det var skjønt=)

Dro innom Walmart og kjøpte noe jeg trengte og nå sitter jeg hjemme, har vaska av meg sminka, tatt en runde med maske og roer helt ned. Sola gløtter litt, det er 23 grader ute. SOMMER!

Nå skal jeg slå av min stakkare data, den kræsjer snart! Håper bare den holder tre uker til!

Stooor klem!

Kos dere i sommervarmen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar