lørdag 11. juni 2011

Etter idag er det bare to workingweeks(10 dager som au pair) left!

Hei!

Oj, nå fikk jeg klump i halsen. hehe. Ja, det er bare ti jobbedager som au pair igjen! Det er litt rart.

I dag på morran var vi på Jump Planet. Gutta varhelt utslitt etter en time! haha. Gjett om de sov godt til nap a! Lykke!=D Yuliana og hennes tre og Sabrina og hennes to var der og. Så vi var en gruppe au pairer. Det var koselig!

Når vi kom hjem laga jeg eggerøre. De gumler det i seg. akkurat som om jeg tar noe lykkepulver eller noe i. haha. Litt moro egentlig=) Så skifta Henrik og jeg på senga, MArtin ville lese bok, så la vi klær i vaskemaskin og gikk ned å spiste lunsjen=)

Skypa når det var naptime, rydda litt og nøt tiden. Vaska litt av mine klær å.

Når de våkna var det snack og bathtime for tur. Rene og pene blei de. Det er like kos hver gang=) De er så nydelig, mine lille troll. haha. Eller som Henrik sier "tulle Martin"
Når jeg var ferdig så tok jeg med en løpetur, jada, du leste riktig! Jeg som hater å løpe! men snart er det LA! Må se litt velkommen ut da! haha! Make a good impression you know! Skal sole meg på Venice Beach! Vet aldri hvem som er der! hehe. Så en kjapp dusj også passa jeg på Martin og Henrik på kvelden. Siden Marina og KJ dro ut for å spise bursdagsmiddag, Marina har bursdag i dag, Hurra!! Så jeg fiksa middag for gutta, tok bare chicken nuggets i dag, men de spiste så mange! Guri! Også elsker jeg leggetid!

Så holdt jeg på å glemme at jeg skulle lese bok før jeg gikk ut av rommet, så titta Henrik og sa "lese bok?" Åja, så jeg satte meg og leste bok. Og det var så kos. Kyssa dem godnatt og glad i deg så var det stille=)

Nå skal jeg i send, for i morgen skal jeg opp kl 5.30 am for jeg skal til Pat og paddle med hennes paddle crew! Men jeg er klar. Starbucks er åpent fra 5 am! Så no problemo! Men jeg må få litt søvn så sier nå God natt!


Snakkes nok til søndag! for i morgen etter jeg har hvert hos Pat skal jeg til Greta! Hennes siste helg!


See you later aligator! Have a  great weekend!=D

1 kommentar:

  1. hei Victoria, tusen takk for koselig brev, med bildecollage, kjempekos. Velkommen hjem, snart :-) Klem fra Mona

    SvarSlett