onsdag 22. juni 2011

Absolutt siste innspurt!

Hei!

Ja dere, trudde ikke det skulle gå så fort før jeg sa det men nå er jeg i min siste uke! Tenk det, hvor gikk tida a? Finnern ikke, ikke ern i no koffert helle! hehe

Det kan bli litt mye å lese nå, så hvis du vil forberede deg hent deg noe drikke, en kvikklunsj(for meg) og lukk øynene i to sekunder før lesinga begynner!

Fredag. Da dro vi til Daniel(Gabrielas kjæreste) også dro vi ned til Mukilteo beach møtte en hel gjeng med folk som vi hadde bål med. Var så koselig, prata å lo hele kvelden. Kl 10 kom vaktmester og slukka alle båla, da får man ikke lov til å ha bål lenger! heheh. Sånn er det her! Men vi stod å preka en stund før vi dro til Daniels hus og dit kom Mark og Joel også, kamerater av oss. Lugne fyrer. Så sippa vi litt øl og hadde en kos tid. Så dro jeg hjemover med Yuliana fordi vi skulle opp å trene tidlig på lørdag! Hiv og hoi!

Lørdag stod klokka på 7, opp og hoppe, slang i sammen ting i en bag, en skål med Special K før jeg dura til Yuliana, vi dro deretter å trena en søt stund før vi tok en dusj og gjorde oss pene=) Så dro vi til Top pot, der får man doughnuts. Min siste double trouble herifra på en stund! Nammi! Så dro vi til postkontoret for å sende noe til Colombia, venta en god stund i kø, fyllte up papirer, betalte og gikk videre til neste plan, det var kjøpesenteret. En regnfull dag så godt å få lea seg litt der. Lommeboka å, mest vindushopping på meg, jeg mener er jo Los Angeles om ikke så fryktelig lenge da! Bare sånn 5 dager! MAAAAN! Når vi var ferdige der dro vi til Yuliana, så kom Gabriela og vi så på en film, Blue Valentine, kjempe trist og deprimerende film. hehe! MEn men, må jo være litt av alt å. Når filmen var slutt gjorde vi oss i ordning for kvelden fordi vi skulle til Csilla på en goodbye get together thing. Så det var så koselig så. Vi var vel en 8 stk der, spiste og koste oss veldig, litt ekstra voksenbrus var dt og! Var vi der en stund før vi kjente at kroppen var kæss!  Senga var veldig god da! Sov over hos Gabriela forresten, stemmer det, hadde nesten glemt. hehe!

S¨å dagen derpå spiste vi frokost, Gabriela laga speilegg med alt av krydder du kan tenke deg! hehe. Men var godt faktisk, så dro vi til meg og fiksa oss! Fordi dere! Vi skulle på DISCO CRUISE!

Må jo for all der være fancy da! Så jeg ende med å ha på meg en tubekjole som er svart og hvitt bredt belte og egentlig kjempe fin! Gabriela hadde noe i den duren ho å. Sminke oss, krølla håret og gjorde oss kjempe fine om jeg må inrømme det selv! Henta en ny jente som heter Malina, fra tyskland og i Malins gamle host family. Kjempe trivelig jente! Så dro vi sørover til Park and ride in Northgate. Tok buss derfra til Seattle og gikk til pier 55. Der venta vi på å få gå ombord.

Vet dere hva, jeg er så trøtt nå. blei en litt sein natt igår!

Jeg fortsetter i morgen!

Ha en god dag!

1 kommentar:

  1. Herregud vad tiden går fort, det är snart 1 år sedan som vi var i Seattle o hälsade på och då var det en Jente som hete Silje som anlände samma dag som vi, tänk vad tiden springer iväg. Passa på och njut av dina sista dagar och önskar dig en trevlig resa till LA. VI hörs när du kommer hem vännen, var rädd om dig. Stor Klem från dina vänner i Sverige

    SvarSlett