tirsdag 7. juni 2011

3 uker eller 1 mnd! Mer og en mnd=D

Hei!

Dere i dag er det tre uker til jeg skal til Los Angeles, 21 dager det! Det er jo ingenting. Og i dag er det en mnd til jeg er hjemme i Norgesland=D Litt rart å tenke på! Men selvfølgelig bra og jeg gleder meg. MEn det er mange mixed feelings included!

Super klar for ferie i LA! HOHo! EXCITED hello=D

Og siden det er tre uker til avreise betyr det at jeg har smått begynt å rense ut ting jeg skal enten kaste eller gi bort. Guri malla. Har allerede to store poser med klær jeg skal donere bort til kirke. Også ting jeg vil gjøre eller kjøpe eller til og med spise =P før jeg drar hjem.

I dag har sola skint og været er nydelig, så vi har hvert i Snohomish på playdate hos Gabriela og Nattie. Gutta storkosa seg, løp rundt og lekte. Når vi kom hjem var Pat og Uncle Paul her, Marinas bror, koselig å få hilst på han og. Så nappa de en god stund. og i ettermiddag har vi hvert ute å lekt hele ettermiddag. Så fått mye sol på kroppet=)

I kveld skal jeg trene og skype med Linda. Tre uker til vi møtes! Ville tilstander=P

Nå roper middan på meg!

Hej o hopp!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar