mandag 13. juni 2011

Siste helg med Greta!

Hei og hello!

Bare hyggelig, Mona. Var gøy å gjøre litt sånn til avslutning=) Tusen takk, ses nok om ikke så lenge=)

Skal vi se, på fredag så passa jeg på gutta.

Lørdag morgen stod jeg opp kl 5 på morgenen, fiksa meg, drive thru Starbucks for kaffe og deretter sørover mot Kent. For jeg skulle nemmelig paddle med Pat. Og det var ikke sånn paddling med kano, nei, det var sånn stor dragon boat, var nok over 20 folk i båten. Og det var så koselig, kroppen er helt død! haha! Hele kroppen altså, når man paddler der så bruker man hele kroppen. Men det var så artig! Var vel på vann en og en halv time, skikkelig god workout altså! Når vi var ferdige der dro vi hjem til Pat og hadde lunsj, Paul var også med. Så dro vi ned til farmers market i Kent downtown en liten sveng før vi dro hjem og jeg gav Paul en ride hjem til meg, han skulle møte Marina. Så dro jeg til Carnation City! Greta venta meg der, kom dit og jeg hjalp henne med pakking, fikk så og si alt i to kofferter. Så det er jo bra=) Så loka vi rundt før det var middag. Familien der hadde jo invitert meg til goodbye dinner, så det var kos. Vi hadde god pasta og andre duppeditter, og breadpudding, nydelig! Mett som bara det! Så satt vi å snakka en stund og det var igrunn veldig koselig.

Så dro Greta og jeg til Gabriela og så på film og hadde en kos kveld, var vel hos Greta sånn rundt 1 tida eller noe. Og da loka vi litt til før vi hoppa i seng.

I dag var vi nede litt med familien, prata, lo og hadde det trivelig. Sa hade til de før de skulle ut på noe aktiviteter. Fikk beskjed at om når jeg kommer hit må jeg innom og si hei=)
Så rydda vi litt på rommet til Greta også når vi var lei det dro vi til Starbucks og grabba en coffee=)
Når klokka tikka utpå formiddagen var det tid for å dra, jeg vet med meg selv at det var bedre å si hade nå enn å vente til kvelden. Så stod vi der da, og klemte hverandre og sa snille ting og ja du vet. Jeg følte meg helt tom, også måtte jeg fnise litt og midt inni alt dette snill snakket sa jeg "this is kinda weird, because I don't really get this" også knasa vi ut i latter. haah!

Hoppa i bilen og tura hjemover. Fortsår fortsatt ingenting=)

Møtte opp med Yuliana for hun trengte litt hjelp med noe shopping, vi dro ti TJ maxx og fiksa litt også hadde vi en liten lunsj!

Og nå sitter jeg hjemme, rydda litt og slapper av=) Hvert en lang effektiv helg=)

I morgen er det to uker til jeg skal til LA!

Nei, nå skal jeg slå av lille datan min, den er litt skurrete om dagene! 4 år da, så skal ikke klage!

Hej og hå!=D Ha en nydelig mandag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar