fredag 17. juni 2011

Ho ho=)

Hei!

Brått er torsdagen snart over!

I går var det en vanlig onsdag, eller ingen playgroup da, vi dro til Yuliana på en playdate der. Og det var jo kos=)
På ettermiddagen var det kos og kos=) Altså en kos dag!

På kvelden dro jeg å trena! Det var NYDELIG! Elsker trening og den følelsen man får etter =)

Og i dag, som dere vet er det torsdag, og hva gjør vi hver torsdag, playdate med Virgil og Montgomery=) Så der var vi hele morgenstunden, barna lekte så fint og vi "mammaene" snakka om "mamma" ting=) OG litt andre ting =) hehe. Lagde brownie der i dag og, for jeg er jo snart avgårde så må feire litt. Hele siste uka kanke bli for søt altså! Jeg skal jo tross alt til LA! hehe

Gutta sov en søt nap og jeg snakka en sveng med gjenget. Alt står bra til. Snakker om hverdagslige ting og at jeg skal hjem. hehe.

I ettermiddag fikk gutta ett vakkert bad. Martin hadde en trillende latter hele ettermiddagen. Guri malla, også harn sånne utrolig vakre smilehull! Smelter av det altså!=)
Spiste middag her, kunne faktisk spise ute! Opphold, takk og lov!

Så skulle egentlig Yuliana og jeg dra å trene men jaggu vet dere hvor vi endte opp? Alderwood mall! Rare greier, bilen bare kjørte dit. Fikk kjøpt meg ett par nye shorts på Forever 21 da, så det er jo ikke dårlig=) Kunne kjøpt så mye mer for det er jo salg! 4th of july sale! det kaller vi AWESOME! Men jeg venter til LA! Hallalujah!


Og nå sitter jeg i pysjen i senga! Tv støy i bakgrunn, sminka fjernet, lotion på og under dyna!

Her får dere et nydelig bilde, jeg synes det er helt herlig!


De er så herlige!


Nei, nå får jeg søve. Føler jeg ikke har gjort det på evig lenge! Kanskje tegn på en lang dag. Hva veit vel jeg!=)

Good night too me,

and for you,

Have a GREAT day!

1 kommentar:

  1. Å, så herlig bilde av dem! Håper du koser deg masse den siste tiden sammen med dem :) Og nå er det bare 8 dager igjen til verdens lengste klem på LAX=D I can't wait! <3

    SvarSlett