tirsdag 31. mai 2011

Seattle + litt mer shopping ^^

Hei=)

Skal vi se, i går, da møtte jeg opp med Gabriela litt på morgen, Malin var med sin vertsfamilie. Også dro vi tre ned til Bellevue, titta litt der, jeg skal i brullyp i Juli, så jeg kjøpte meg en kjole jeg muligens skal bruke, den er silke, svart og hvitt belte ish og tube, egentlig veldig fin=) 20 dollar, kosta egentlig rundt 100 men salg vet dere=)  Så spiste vi på Red robin, og på kvelden så vi Hangover 2! Drit bra!=D hahah! Og btw kino, jeg har tatt vare på ca alle, har vel kommet opp i 25 billetter... hihih!

I dag dro vi sørover til Seattle, gikk der, shoppa litt, kjøpte meg seattle pusslespill, I<3Seattle t skjorte, skjorte, topp, bytta bukser, nye sminke børster og noen søte kjoler=) Så nå er jeg nøyd!
Også dro vi tilbake opp hit, gjorde noen andre erender på Walmart og litt sån før vi dro hjem. Da pakka vi en koffert Malin kjøpte, helt full er den, og ikke overvekt heller. Så kan bare shoppe på =P=P Så har vi spist litt jordbær, dusja og kost oss. Jeg fikk og skypa med han far i dag, det var gøtt!=D Preka litt=) Nå skal jeg pusse tenner og hoppe i seng! Malin skal jobbe resten av uka så ho er i sitt "old home".


Men vi snakkes i mørn!=D

Goood natt!

Ps! Jeg har gjort noe veldig fint=) hehe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar