onsdag 15. juni 2011

Mandag Tirsdag, klapp, klapp, klapp!

Heo og Hallooo!

Nå sitter jeg her ren og goo'!

Skal vi se, igår, da dro jeg på Costco med Pat og gutta, handla noe jegs skal ha med hjem, også var jeg ferdig tidlig den dagen, så jeg tok meg en kjapp løpetur, og vi måtte på Costco igjen for jeg hadde kjøpt noe feil. hah! Så dro jeg på Asian bodyscrub. Og jeg hadde jo en anelse om at engelsken ikke kom til å være så bra. Men du, det der, haha! "dddddddududdeudue ladie?" haah, det betydde, turn around. Åssen kan jeg snufse det. haha! Scrubben var god da, skrubba vekk alt dødt, kjempe digg, men når skrubben var ferdig er det ganske normalt at man får lotion og? Ellr er det bare i mitt hode? haha. Men det fikk jeg ikke, det var ikke i prisen. hahah! Jæjæ! Betalte gjorde jeg, gav vel ikke nok tips men det bryr jeg meg megalite om, ser garantert ikke den frua der igjen! hehe Så spiste jeg midda og hoppa i seng!

Og i dag, var det normal dag, frokost, vanlige rutina, leka litt, åååh, jeg må fortelle noe nydelig.. Jeg driver å sier sånn til Martin og Henrik at jeg er glad i de og sånn. Også i dag lå Henrik på fanget mitt og loka, og du så han tenkte også titta han på meg og sa "Henrik glad i Silje" ååååh, sånn man kan gråte av! Nydelige pjokken, så dro vi på playgroup. Og der er det en liten mørk gutt som er så vakker, og hver gang jeg ser han sier jeg "Hi buddy" og i dag kom han og sa det til meg! Og sa det resten av playgroupen. ahha! Herlige barn! Herlige tider! Er så moro med slike moments! Ellers var playgroupen bra og vanlig. Lunsjen var simpel i dag, de fikk noen salmon stixx spiste de ganske bra=) Sovna med engang også skypa jeg med ræsket hjemme! Viste litt gaver jeg har kjøpt og snakket om hverdagslivet. Kan ikke fatte at pappa ikka har røka siden februar! Woho! Godt utseende ikke gikk med røyken dda=) 
Etter nap hadde de snack, og bathtime=) Elsker det! De er så nydelige.
Så leka vi litt før jeg var ferdig for dagen, da gikk jeg opp skifta klær, gikk ned, spiste middag så dro jeg å henta Yuliana og vi dro til walmart. Der kjøpte jeg med en ny koffert, og litt siste ting jeg skal ha med hjem. Så dro vi å trena på LA Fitness. Føles så digg nå!

Nå når jeg kom hjem tok jeg meg en dusj, hårmaske, også pakka jeg den nye kofferten full og den veier 22 kg nå. Så da har jeg en til å fylle! Godt å ha den ene full altså! Med litt room, just in case=)

Nå ere en runde NCIS før senga roper!

Good night! Ha en nydelig dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar