søndag 29. mai 2011

12 timer shopping = beina fortsetter å gå selvom du har sittet en halvtime=D

Hei!

Ja, må vel begynne med at såret på halsen er et minne for livet! hehe. Men smiler litt for meg selv når jeg ser det=) Synd ingen filma meg, blir vel noe ala opplevelsen i politibilen=) MEn skal vi se her, ja, 12 timer shopping.

I dag stod vi opp 8 og ordna oss, ferdig dusja og stelte tok vi drive thru Starbucks for litt frokost før vi dro nord mot Seattle Premium Outlet for shopping der. Shoppa der en god stund, jeg skal skrive lenger nede hva jeg har kjøpt. Etter vi hadde hver der ett par timer og fått handla det vi trengte så hadde vi ikke tid til å stoppe ett sted å kjøpe lunsj, så det ble MC D i bilen på vei ned til Alderwood mall. Der vi handla noen timer til, Så var vi en time eller noe hjemme hos The Yates Family, Malins host familie, og BBQ a fordi de feria gutta's 3 års dag. Så måtte vi dra på mer shopping. Da ble det TJ maxx, Pier 1mports, Ross og Walmart før vi dro hjem og nå er vi hjemme, kom hjem halv 10 PM! hehe UTSLÅTT! haha! Har tatt bilde av alt altså. Skal legge det på facebook når jeg har lugna meg. Beina går fortsatt =P hehe Fornøyd med kjøpet da! Godt er det, hadde vel hvert litt surt om jeg ikke hadde hvert det. hehe.

Dagens kjøp: Ett par Converse, to ***'(gaver til noen som kanskje leser ikke vet jeg), Easy tone shoes, To par levis bukser en hvit og en jeans farga, en svart søt kjole, en mønstrete søt kjole, en super Victoria's Secret BH, en VS pung, Krem, kroppsspray og såpe fra VS, 2 **(gave til noen det å), C-vitamin krem for ansikt, Clinique mascara, Clinique krem, hårkur, bodyshop lipgloss, bodyshop body butter, Neutrogena vaskerens, armebånd fra forever 21, øredobber fra forever 21 også to ting til som er gave til noen. Og jeg trur det var det. IGår kjøpte jeg og to nye klokker og en topp. Men dere jeg har jo spart en del penger da. Så jeg fortjente det synes jeg=D hehe!

Nei, nå skal jeg sove og lade opp til i morgen!=D


God natt!=D=D=D=D=D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar