torsdag 26. mai 2011

Nå er ho HÆR!

Hei!

Så på morgen i dag var det en stykk norske her på mitt rom.Men nå dere, er det en stk norske og en stk svenske! Malin er her! Kjempe koselig! OGså dere, det er så rart å tenke på at jeg ikke har sett Malin siden Januar. Fordi det for meg, virker bare som om ho var på en ferie og jeg henta ho! hehe. Litt rart og vanskelig. Men jeg har det så koselig med Malin nå! Flyturen gikk bra og når jeg kjørte nedover så var den værste nasty ulykka dere kan tenke dere så jeg brukte så himla lang tid til flypplassen, men Malin var litt forsinka så det var null stress=D

Og i dag har vi hvert på playgroup, og det var siste gang med playgroupen på onsdager, så det var litt trist. Og ho ene lærern der hadde hvert på en ferie i Norge i 12 dager, de har besøkt noen steder som tippoldefaren hennes hadde gjort noe, det var noe historie greier. Så hehe. Også før ho dra sa ho til meg ho skulle til Nord i Norge, så jeg brydde meg ikke om å si noe om mitt sted så ho ikke blir forvirra. Når ho kom tilbake og fortalte meg så hørte jeg Mysen. Så tenkte jeg, men i allsin dager, er ikke det i Østfold a, tenkte jeg. OGså fortalte ho mer også kom det Eidsberg osv. Også viste ho meg en avis som de hadde kommet i fordi de var typ kjendiser der pga hennes tippoldefar og sånn. Også leste jeg og da så jeg Indre-Østfold. Men i allsin tenkte jeg, det er vel ikke noe annet i Norge som heter det, ahah. Blei jo helt forvirra og sånn! Så sa jeg da at jeg bor jo i Østfold. OG da viste det seg at ho hadde jo kjørt til Nordby og handla der og alt sånn rundt der! Så vi avtalte neste gang at når ho kommer igjen så skal ho sende meg en mail og jeg skal møte henne og sånn! Guri så moro!!! =D Stakkar en nordmann blei jo helt rundlurt! haha=D

Men nå ere natta!

Prekas i mørn!=D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar