lørdag 28. mai 2011

Norwegian to the RESCUE!!

Haha! Dere, i dag, noen skulle ha filma meg altså. haha. jeg fniser bare her jeg er. haha! Men her kommer historien!

Eller jeg kan jo begynne med at vi har hvert i en park på formiddagen også bytta vi på senga, vaska klær og gjorde litt husarbeid. Hadde lunsj også var det nap. Også satt jeg på rommet mitt og glana og vinduet er oppe, som vanlig, og ett par dager har jeg hørt en katt mjaue, men jeg har liksom bare trudd det var den som pleier å gå rundt her som gikk rundt og mjaua men så tenkte jeg faktisk igår, at hvis jeg hørern i morra går jeg ut å ser. Og jeg hørte den jo i dag. Så etter jeg hadde fiksa meg og var på halvvei ut så hørte jeg unger som sa " I see it, it's in the tree, KITTYYY COME DOWN!" haha. komisk tenkte jeg. Så gikk jeg ut etter at de hadde gått også så jeg ingen katte men jeg hørte den, drev å mjaua litt for meg selv. hehe. Så så jeg HØYT oppe i tre et nydelig lite stripehode stikke frem rundt en gran gren. Hællemåne. Smelta meg altså! Også sto vi der å mjaua litt frem og tilbake da vet dere, og så tenkte jeg at jeg skulle hente en stige og jeg henta en stige, heldigvis var den ganske høy, satte den opp mens jeg snakka med katten, også klatra jeg opp, skjalv ikke eller noe, haha, og når jeg var sånn att jeg støtta leggen mot toppen så rakk jeg til enden på grenen katten var på, og vi fortsatte å mjaue og snakke med hverandre, så sikkert ut som et freak der jeg stod men jeg skulle ha den katta ned! Også gikk den litt sånn frem og tilbake om den skulle nærme seg meg, og den falt litt nærmere så jeg hadde halen mot meg, så tenkte jeg "pull the tale?" haha Gjorde ikke det, jeg bare strøk katten for å vise at jeg er snill. Så snudde den seg med hode mot meg og jeg prøvde å ta i nakkeskinnet men dere! Den hadde ikke noe! Sikkert dehydret lille den! Så følte meg jo så slem! Så da gikk den selvfølgelig opp igjen........ dam dam dam daaaaaam! Og jeg gav ikke opp jeg pusa litt på den og mjaua litt mer så kom den nærmere og vi hadde noen sånn episoder at jeg fikk tak men den holdt seg jo så grusomt hardt så jeg måtte slippe. OGså etter en 45 min med hånda over huet og grusom stilling sa jeg at nå får du komme ned her og hadde litt moral preken. og da kom den nærmere og jeg fikk tak rundt maven og "flekka" (gjorde selvfølgelig ikke det) til så jeg fikk tak i den, men da satte ho negla fast i halsen min, haha, men jeg var forberedt. Klørne stiva ut når jeg klatra ned og på bakken kom vi, katta sprang ikke vekk så jeg koste litt med den og henta noe godt inne. Også løp den hjem trur jeg. Det beste med opplevelsen var vel når jeg kom inn hadde jeg granbar og grener i hele bH'n og hue og tryne! haha Nydelig! HVa gjør man ikke for katter sier jeg bare=) Men det var vel en god gjerning da vel. hehe.

Nå i kveld har Malin Gabriela og jeg spist middag på Olive Garden, også shoppa vi på Mallet, jeg kjøpte meg to nye klokker, en rød og svart, også en nydelig hvit topp. Mer til følge i morgen =P

Nå er det to stk døde skandinaviere som skal sove=D

I morgen venter det en lang dag,... med SHOPPING! haha

Night Night!

1 kommentar:

  1. Du får det til altså.Jeg så det for meg.Snill kattejente er du.Mamsen er stolt.

    SvarSlett