fredag 18. mars 2011

Hei!

Heisann!

Vi har det bra og ja vi lever! HAha! Dagene bare flyr, er så mye å gjøre hele tiden! Men jeg lover! Når jeg er tilbake og har tid skal jeg skrive dere ett innlegg om hva vi har gjort i det siste! Eller i steden for å skrive alle hendelser an jeg oppramse da!

Shoppingmall ett par ganger, andre butikker ett par ganger for mye, pedikyr, manikyr, ansiktsmasker, spist GOD GOD mat! Søtsaker! Og kos oss med tiden!

Nå skal jeg fortelle ! I morgen, eller fredag, drar vi til VANCOUVER! Hey CANADA!!=D haha! Så da ere ikke noe blogging før mandan tenker jeg. Dessverre! Men nå skal vi virkelig kose oss de siste dageen! Guri som jeg gleder meg"=D Virkelig klar nå!=D hehe

Håper alt er bra med deg!=D

Stor klem fra


Kamilla og Victoria!=D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar